0

Tryckta brevpapper

Att trycka egna brevpapper med din logga hjälper dig att se mer professionell ut. Imponera på alla på kontoret!

Din kreativitet. <br>
Din design.

Din kreativitet.
Din design.

Välj bland över 1 000 fantastiska designmallar och börja designa nu!

Vanliga frågor

Vad kostar det att trycka brevpapper?

Hos HelloprintConnect strävar vi efter att erbjuda konkurrenskraftiga priser året om. Priserna varierar på grund av faktorer som kvantiteter, material, storlekar, tillbehör och leveransalternativ. Våra priser inkluderar allt: tryck, leverans, gratis kontroll av din design och korrektur online: priset du ser är det pris du betalar, inga dolda avgifter.

Vad är fördelarna med att använda tryckta brevpapper på företag?

Tryckta brevpapper är ett måste på kontoret, perfekta för att skicka iväg en offert, en faktura eller ett nyhetsbrev, med en liten twist. Brevpapper eller brevhuvudpapper kan också användas för att öka ditt varumärkes synlighet. På grund av sin användbarhet är de en utmärkt företagspresent och tänk efter: genom att trycka ditt företags logotyp, namn, adress och kontaktuppgifter på ditt egna brevpapper gör du det lättare för folk att komma ihåg dig. Du är bara ett steg från affärssuccé, och det är enkelt att skapa en brevpappersdesign!

Hur lång tid tar det att göra brevpapper?

Vi erbjuder olika leveranstider för våra tryckta brevpapper. Det kan vara allt från en dags leverans till längre, beroende på detaljerna i beställningen och den valda leveranstypen. Vanligtvis tar det dock inte längre tid än 5 dagar.

Hur skapar man fina brevpapper?

Om du är van vid designprogram som Photoshop eller Indesign vill du naturligtvis designa ditt egna brevpapper. Du böra vara kreativ med din design för att maximera effekten, men glöm inte bort det grundläggande. Brevpapper brukar vanligtvis innehålla din logga och/eller ditt företagsnamn högst upp medan kontaktuppgifter vanligtvis finns längst ner. Du måste också komma ihåg vem din målgrupp är. Som försäkringsbolag är det kanske inte en bra idé att vara överdrivet kreativ. I affärer vill du ge ett professionellt intryck, men en personlig touch kan hjälpa din kund att lita på dig. Använd citat och brevpapper med en bild på ditt team för ett professionellt företag med personlig touch!