Trycka tröjor: Går du miste om ett billigt sätt att sprida ditt varumärke?
Tryckta tröjor är mer dynamiska än bara vanliga kläder, hoodies eller sportkläder som idrottare har på sig. Faktum är att profilerade tröjor ofta är de bekväma kläder som vi längtar efter på kvällen efter en lång dag på jobbet. Tack vare olika stilar för män och kvinnor kan du hitta olika klassiska utseenden på halsringningen och designen av ärmarna, samt färger som kan matchas. De olika materialen som de kan tillverkas av, såsom stickad ull, fleece och bomull gör att tröjorna kan användas i alla slags väder. Under vinterns kalla månader är det ett varmt och snyggt plagg. De kan enkelt anpassas och bäras med en mängd plagg som nästan alla har i sin garderob. En sweatshirt kan kombineras med dina favoritskor, skjortor, T-shirts, hattar, kjolar, kappor eller till och med klänningar och accessoarer. Du kan matcha en jumper till professionella kostymbyxor och ett par eleganta skor för att skapa en utmärkande outfit. Och ännu bättre: de kan enkelt kastas i tvättmaskinen tillsammans med toppar, strumpor eller vanliga kläder som du kanske också äger och återanvändas på ett ögonblick.
Det är uppenbart att profilerade sweatshirts är användbara, men hur kan de fungera för ditt företag? Tack vare tryckta tröjor och onlinetryckerier som erbjuder skräddarsydda alternativ har webben blivit en plats för att hitta och utöka dina marknadsföringsalternativ. Detta är ett kreativt sätt att uppfylla dina behov och fånga dina kunders uppmärksamhet. Det beror till stor del på att du kan välja att trycka dina tröjor på en eller båda sidor, i storlekar som sträcker sig från 10 till 35 cm. Du kan också anpassa modellen av tryckta tröjor efter kunderna själva; en företagare kanske uppskattar en bomullströja som de kan matcha till en pikétröja, medan grafiska designers kanske föredrar en huvtröja som de kan arbeta bekvämt i. Genom att göra detta kan du slå samman ditt företags identitet med en färgstark design, humoristisk text eller bilder som hjälper din varumärkesimage att blir mer känd. Skapa den uppmärksamhet du vill ha för dina tjänster.
Använd tröjor med tryck för att marknadsföra ditt företag!
Om det finns ett ord som sammanfattar tryckta tröjor så är detanvändbart. Det beror på att de är ett marknadsföringsverktyg som kan integreras i unika strategier som ses av nya publiker. När människor bär din logotyp eller design är detta en form av kommunikation – ett personlig godkännande som är mycket mer engagerande och övertygande. När det är lyckat kommer folk att börja prata om dina anpassade tröjor och de kommer även att synas i människors sociala medier där de når en större publik. Det beror på att oavsett om du arbetar inom design, bröllopscatering, ett tekniskt område eller ett konsultteam, är det osannolikt att ditt huvudkontor ligger helt isolerat från andra.
Ett bra ställe att börja är lokala idrottslag; Personliga tröjor kan användas för att kombinera lagets namn med företagets logotyp. Dessa kommer att bäras under träningar eller matcher och kan generera reklam genom spelarna som bär dem. Om lag har bortamatcher betyder det att ditt varumärke kommer att resa med dem och ses av dem som kommer för att visa sitt stöd. Familjer och fans vill också kunna visa sin stolthet, vilket innebär att det finns fler möjligheter att uppmuntra människor att vilja ha på sig kläder som visar din varumärkeslogotyp, uppgifter eller något liknande.
Kan tryckta sweatshirts uppmuntra någon att bära ditt varumärke?
Oavsett om du väljer screentryck eller digitaltryck är det viktigt att dina personliga sweatshirts fastnar i minnet på de som ser dem. Här är den viktigaste frågan: kommer någon att vilja bära dem? Det finns inget specifikt tillvägagångssätt för att uppnå detta, men du kan brainstorma olika strategier för att säkerställa att designen på tröjorna inkluderar både din logotyp eller länken till din webbplats (eller e-post, social medier etc) och ett foto, en ikon eller en rolig fras som med största sannolikhet kommer att tilltala förbipasserande.
Här är en humoristisk bild ett bra förslag eftersom det snabbt behandlas av hjärnan och kan vara en anledning till att börja en konversation. Det är något underhållande som personer med gemensamma intressen kan relatera till. Till exempel, om dina personliga jumpers är avsedda att marknadsföra ett klubbevenemang eller en festival, får de som känner igen den på andra en möjlighet att inleda en konversation. Samtidigt som andra kan bli nyfikna och vilja veta mer. Med detta skapar ditt företag en känsla av gemenskap bland människor som kan dela vad tröjorna delar. Särskilt om det är något speciellt som du inte kan hitta i någon butik. Det går helt enkelt ut på att tillhandahålla en rad företagsprodukter som kunderna kommer att känna sig fästa vid och sedan hjälpa till att bygga upp kundlojalitet för dina tjänster.